Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki zasady obsługi klienta

Zasady obsługi klienta
2020-10-06 14:09:37

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe...

Artykuł Zasady obsługi klienta
Szkolenia dla laboratoriów w branży spożywczej
2018-04-20 20:50:19

Szkolenia dla branży spożywczej często podejmują tematykę zarządzania jakością w obszarze produkcji, natomiast bardzo rzadko podejmują tematy istotne dla pracy laboratorium ulokowanego w zakładzie produkcyjnym (laboratorium przedprodukcyjnego). Takim tematem jest m.in. SZACOWANIE NIEPEWNOŚĆ POMIARU.

Artykuł Szkolenia dla laboratoriów w branży spożywczej
Jak radzić sobie z trudnymi klientami?
2016-05-19 13:29:26

Jedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna, uniwersalna definicja trudnego klienta? I czy dla dwóch różnych sprzedawców ten sam klient zawsze będzie równie trudny?

Artykuł Jak radzić sobie z trudnymi klientami?
Polecane szkolenia sprzedażowe
2014-01-15 11:28:43

Sprzedać, aby zarobić i kupić, żeby nie stracić – tego chce każdy, kto pracuje w handlu. Rynek natomiast z roku na rok jest coraz trudniejszy, bo konkurencja daje w kość, a społeczeństwo ubożeje.

Artykuł Polecane szkolenia sprzedażowe
Złudzenie specyfiki
2011-10-11 11:18:39

Odległość między dwoma punktami.

DTP - 15 najczęściej zadawanych pytań
2010-09-27 16:21:32

Prezentujemy odpowiedzi na 15 najczęściej zadawanych pytań z zakresu DTP – są to pytania zarówno osób początkujących, jak i te nurtujące specjalistów, zadawane w trakcie szkoleń organizowanych przez serwis SwiatObrazu.pl podczas warsztatów DTP.

Artykuł DTP - 15 najczęściej zadawanych pytań
Planowanie strategiczne - kto pyta...
2010-05-05 12:59:53

Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co robił przez całe swoje życie, to zadawał sobie proste pytania. Ta zasada świetnie pasuje do dzisiejszego intuicyjnego modelu zarządzania strategicznego.

Artykuł Planowanie strategiczne - kto pyta...
Rodzaje szkoleń
2009-08-07 16:53:28

1. Podział ze względu na czas: wieczorowe, weekendowe, jednodniowe, kilkudniowe, ponadtygodniowe. 2. Podział według formy: kurs (prowadzący przekazuje uczestnikom wiedzę różnorodnymi metodami – do ok. 20 osób), seminarium (uczestnicy dzielą się doświadczeniami, prowadzący jest bardziej organizatorem

Artykuł Rodzaje szkoleń
Szkolenia miękkie – czego można się na nich nauczyć?
2024-03-14 10:24:21

Współczesne środowiska zawodowe kładą coraz większy nacisk na rozwój umiejętności miękkich. Dlatego szkolenia miękkie stają się częścią strategii rozwoju personelu w wielu organizacjach.

Artykuł Szkolenia miękkie – czego można się na nich nauczyć?
Czym jest przywództwo transformacyjne? Cechy i przykłady
2024-03-08 15:12:59

Przywództwo transformacyjne jest stylem przywództwa, który skupia się na inspiracji i motywowaniu innych do osiągania wyższych celów poprzez wpływ na ich wartości, przekonania i aspiracje. Jest to podejście, które dąży do przekształcenia organizacji ...

Artykuł Czym jest przywództwo transformacyjne? Cechy i przykłady

stron: 1 2 360

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń zasady obsługi klienta

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.