Zasady obsługi klienta2020-10-06 14:09:37Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe... |
|
Szkolenia dla laboratoriów w branży spożywczej2018-04-20 20:50:19Szkolenia dla branży spożywczej często podejmują tematykę zarządzania jakością w obszarze produkcji, natomiast bardzo rzadko podejmują tematy istotne dla pracy laboratorium ulokowanego w zakładzie produkcyjnym (laboratorium przedprodukcyjnego). Takim tematem jest m.in. SZACOWANIE NIEPEWNOŚĆ POMIARU. |
|
Jak radzić sobie z trudnymi klientami?2016-05-19 13:29:26Jedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna, uniwersalna definicja trudnego klienta? I czy dla dwóch różnych sprzedawców ten sam klient zawsze będzie równie trudny? |
|
Polecane szkolenia sprzedażowe2014-01-15 11:28:43Sprzedać, aby zarobić i kupić, żeby nie stracić – tego chce każdy, kto pracuje w handlu. Rynek natomiast z roku na rok jest coraz trudniejszy, bo konkurencja daje w kość, a społeczeństwo ubożeje. |
|
Złudzenie specyfiki2011-10-11 11:18:39Odległość między dwoma punktami. |
|
DTP - 15 najczęściej zadawanych pytań2010-09-27 16:21:32Prezentujemy odpowiedzi na 15 najczęściej zadawanych pytań z zakresu DTP – są to pytania zarówno osób początkujących, jak i te nurtujące specjalistów, zadawane w trakcie szkoleń organizowanych przez serwis SwiatObrazu.pl podczas warsztatów DTP. |
|
Planowanie strategiczne - kto pyta...2010-05-05 12:59:53Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co robił przez całe swoje życie, to zadawał sobie proste pytania. Ta zasada świetnie pasuje do dzisiejszego intuicyjnego modelu zarządzania strategicznego. |
|
Rodzaje szkoleń2009-08-07 16:53:281. Podział ze względu na czas: wieczorowe, weekendowe, jednodniowe, kilkudniowe, ponadtygodniowe. 2. Podział według formy: kurs (prowadzący przekazuje uczestnikom wiedzę różnorodnymi metodami – do ok. 20 osób), seminarium (uczestnicy dzielą się doświadczeniami, prowadzący jest bardziej organizatorem |
|
Szkolenia miękkie – czego można się na nich nauczyć?2024-03-14 10:24:21Współczesne środowiska zawodowe kładą coraz większy nacisk na rozwój umiejętności miękkich. Dlatego szkolenia miękkie stają się częścią strategii rozwoju personelu w wielu organizacjach. |
|
Czym jest przywództwo transformacyjne? Cechy i przykłady2024-03-08 15:12:59Przywództwo transformacyjne jest stylem przywództwa, który skupia się na inspiracji i motywowaniu innych do osiągania wyższych celów poprzez wpływ na ich wartości, przekonania i aspiracje. Jest to podejście, które dąży do przekształcenia organizacji ... |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń zasady obsługi klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.